Ol' Dirty Bastard - How Ya Feelin

How Ya Feelin

#East Coast Rap

На этой странице Вы можете бесплатно скачать песню Ol' Dirty Bastard - How Ya Feelin в формате mp3, а также слушать ее онлайн.

Ol' Dirty Bastard - How Ya Feelin
отключить рекламу

Текст песни "Ol' Dirty Bastard - How Ya Feelin"

What what, got your money What what, (dirty), what what What what, (dirty), yeah, yeah My niggas better raise it up, fruit punch in my cup, so what? Ol' Dirty, I served my time, now I'm out and gonna have a good time My new account is kinda different, cuz I'm 'ready spendin' all my dimes What what, give me a check for 9, zero, zero, zero, zero Count count 'em, muthafucka, this mine Now, I just better finish my rhyme Before my muthafuck' appeal come, what the fucking due line No, sip-ping, alco-hol, at all (no way) No, smo-king, Phil-ly, blunts, or Backwoods (no way) No, lea-ving, the state, of New York (stay home) It's, all good, long as I can, still feel some breasts (And how ya feeling, Dirty?) I feel good! (I'm glad you are) Yeah, me too! (I wanna love you, Dirty) I wanna love you back! [ From: ] (Can I get a.) baby, just, baby just, wiggle that booty! Ahhhhh, a wiggle-wiggle, a wiggle-wiggle I never will forget the way Dame Dash, send a limo for me (What what), signed me up for the team VH1, caught me doing my thing I had bitches in the limo actin' like they fucking rolling with king Shopping sprees on Fifth Ave., backrubs, bubble baths Ol' Dirty fucked, come, clean my ass Now I'm straight, gotta spit for my chips With nothing in my system that would get me incarcerated Dirt, Dirt, Dirt, Dirt McGirt, Girt, Girt, Girt Straight from Wu, Wu who?, Wu who? Wu who?, ahh Dirt, Dirt, Dirt, Dirt McGirt, Girt, Girt, Girt Straight from Wu, Wu who?, Wu who? Wu who?, ahh Dirt, Dirt, Dirt, Dirt McGirt, Girt, Girt, Girt Straight from Wu, Wu who?, Wu who? Wu who?, ahh
Обновить текст

Смотреть видео клип "Ol' Dirty Bastard - How Ya Feelin" онлайн

Прислать перевод
Комментарии
Нет ни одного сообщения

Похожие композиции

04:04 320 Кб/с 16077
03:41 320 Кб/с 3670
03:27 320 Кб/с 2646
04:47 320 Кб/с 1327
04:20 320 Кб/с 1561
02:23 320 Кб/с 1497
03:36 320 Кб/с 1310
06:17 320 Кб/с 1239
05:43 192 Кб/с 6287
03:44 320 Кб/с 19936
04:13 320 Кб/с 18648
04:27 320 Кб/с 1649
06:37 320 Кб/с 23847
07:15 192 Кб/с 20975
03:08 320 Кб/с 961
03:36 320 Кб/с 343067
05:38 320 Кб/с 44550
05:13 320 Кб/с 26784
03:44 320 Кб/с 32815